Iesaucamo atlases nodaļas vecākais referents

Application date of submission

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu

Valsts aizsardzības dienesta (VAD) departamenta

 Iesaucamo atlases nodaļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

  • iespēju veikt atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu valsts pārvaldē;
  • iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas;
  • iespēju strādāt profesionāļu komandā, sniedzot ieguldījumu Latvijas aizsardzības un drošības stiprināšanā;
  • iespēju brīvprātīgi apgūt militāro pamatapmācību, veicinot  izpratni par valsts aizsardzības jomu un Nacionālo bruņoto spēku (NBS) uzdevumiem;
  • sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu un mēnešalgu no 1677 EUR līdz 1972 EUR (pirms nodokļu nomaksas).

Galvenie amata pienākumi:

  • sagatavot priekšlikumus un piedalīties normatīvo aktu projektu izstrādē;
  • piedalīties iesaucamo atlases procesā, veicot informācijas analīzi un ievaidi informācijas sistēmās;
  • sadarbībā ar ārstniecības iestādēm veikt iesaucamo norīkošanu veselības  pārbaudēm;
  • sagatavot administratīvo aktu u.c. dokumentu projektus iesaucamo atlases procesā;
  • sniegt konsultācijas par VAD atlases procesu, sagatavot atbildes uz iesniegumiem un pieprasījumiem nodaļas kompetences jomās.

Prasības pretendentiem:

  • atbilstība likuma „Par valsts noslēpumu” 9.panta prasībām;
  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā;
  • pieredze dokumentu, normatīvo aktu projektu izstrādē,
  • pieredze administratīvo aktu projektu sagatavošanā;
  • pieredze datu apstrādē un atskaišu veidošanā;
  • zināšanas administratīvā procesa tiesībās un prasmes informācijas apkopošanā un analīzē;
  • labas datorprogrammu lietotājprasmes;
  • interese un zināšanas par valsts aizsardzības jomu un NBS uzdevumiem;
  • angļu valodas zināšanas;
  • atbildības izjūta un precizitāte,
  • laba komunikācijas prasme, spēja strādāt komandā.

Amata pienākumu veikšanai ierēdnim nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i., eParaksts eID

Konkursa pretendenta iesniedzamie dokumenti:

  • konkursa pretendenta aptaujas lapa;
  • parakstīts dzīvesgājuma apraksts (Curriculum Vitae) latviešu valodā;
  • pieteikuma vēstule;
  • augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot Akadēmiskās informācijas centra izziņu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā).

Minētie dokumenti 20 dienu laikā jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV–1473 vai nosūtot uz Aizsardzības ministrijas elektroniskā pasta adresi vakances@mod.gov.lv

Uzziņas tālr. 67335268, 67335200.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Aizsardzības ministrija informē, ka:

1. Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Aizsardzības ministrija (reģistrācijas Nr. 90000022632), Kr.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473.