Iesaucamo reģistrēšanas un uzskaites nodaļas vecākais referents

Application date of submission

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu

Valsts aizsardzības dienesta (VAD) departamenta

 Iesaucamo reģistrēšanas un uzskaites nodaļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

  • iespēju veikt atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu valsts pārvaldē;
  • iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas;
  • iespēju strādāt profesionāļu komandā, sniedzot ieguldījumu Latvijas aizsardzības un drošības stiprināšanā;
  • iespēju brīvprātīgi apgūt militāro pamatapmācību, veicinot  izpratni par valsts aizsardzības jomu un Nacionālo bruņoto spēku (NBS) uzdevumiem;
  • sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu un mēnešalgu no 1677 EUR līdz 1972 EUR (pirms nodokļu nomaksas).

Galvenie amata pienākumi:

  • veikt valsts aizsardzības dienestam pakļauto pilsoņu un tiem, kas brīvprātīgi pieteikušies, reģistrācijas procesu, iegūtās informācijas ievadi un analīzi, aktualizāciju un uzturēšanu;
  • izvērtēt no valsts informācijas sistēmām un datu bāzēm iegūto informāciju, sagatavot administratīvo aktu u.c. dokumentu projektus;
  • sagatavot priekšlikumus un piedalīties normatīvo aktu projektu izstrādē, sagatavot atzinumus par citu ministriju un institūciju sagatavotajiem normatīvo aktu projektiem kompetences jomā;
  • sniegt konsultācijas, sagatavot atbildes uz iesniegumiem un pieprasījumiem nodaļas kompetences jomās.

Prasības pretendentiem:

  • atbilstība likuma „Par valsts noslēpumu” 9.panta prasībām;
  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā;
  • pieredze dokumentu, normatīvo aktu projektu izstrādē,
  • zināšanas administratīvo aktu projektu sagatavošanā;
  • profesionālas zināšanas un pieredze liela apjoma dažāda veida informācijas un datu apkopošanā un analīzē, atskaišu veidošanā;
  • prasme tulkot un piemērot tiesību normas;
  • vēlama juridiskā darba pieredze valsts pārvaldē;
  • labas datorprogrammu lietotājprasmes, tostarp ļoti labas prasmes darbā ar MS Excel;
  • interese un zināšanas par valsts aizsardzības jomu un NBS uzdevumiem;
  • angļu valodas zināšanas;
  • atbildības izjūta un precizitāte,
  • laba komunikācijas prasme, spēja strādāt komandā.

Amata pienākumu veikšanai ierēdnim nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i., eParaksts eID

Konkursa pretendenta iesniedzamie dokumenti:

  • konkursa pretendenta aptaujas lapa;
  • parakstīts dzīvesgājuma apraksts (Curriculum Vitae) latviešu valodā;
  • pieteikuma vēstule;
  • augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot Akadēmiskās informācijas centra izziņu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā).

Minētie dokumenti 20 dienu laikā jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV–1473 vai nosūtot uz Aizsardzības ministrijas elektroniskā pasta adresi vakances@mod.gov.lv

Uzziņas tālr. 67335268, 67335200.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Aizsardzības ministrija informē, ka:

1. Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Aizsardzības ministrija (reģistrācijas Nr. 90000022632), Kr.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473.