Iepirkumu plānošanas un kontroles nodaļas vecākais referents (iepirkumu plāns)
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu
Nodrošinājuma un aizsardzības investīciju politikas departamenta
Iepirkumu plānošanas un kontroles nodaļas vecākais referents
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē aizsardzības nozarē;
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā, sniedzot ieguldījumu Latvijas aizsardzības un drošības stiprināšanā;
- iespēju apgūt militāro pamatapmācību, veicinot izpratni par valsts aizsardzības jomu un Nacionālo bruņoto spēku (NBS) uzdevumiem;
- darbavietu Rīgas centrā;
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu;
- mēnešalgu no 1677 EUR līdz 1972 EUR (pirms nodokļu nomaksas).
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt centralizētā iepirkumu plāna funkcionalitāti un darbību;
- analizēt iesniegto vidēja termiņa centralizēto iepirkumu plāna grozījumus, sniegt izvērtējumu par to pieļaujamību;
- analizēt centralizētā iepirkumu plāna datus, nodrošinot tā aktuālo pamatfunkciju izpildi un īstenot pilnveidošanu;
- izvērtēt decentralizēto iepirkumu pārskatus, sagatavot priekšlikumus par nepieciešamo iepirkumu centralizāciju;
- izvērtēt atsevišķas centralizēti veiktās iepirkumu procedūras.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība likuma „Par valsts noslēpumu” 9. panta prasībām;
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar nodaļas darbības jomai atbilstošām mācībām;
- profesionālā pieredze iepirkumu veikšanā (iepirkumu komisijas locekļa statusā);
- pieredze darbā valsts pārvaldē vismaz viens gads;
- darba pieredze datu analīzē un pilnveidē;
- profesionālas zināšanas un prasmes datu analīzes rīku un metožu izmantošanā;
- ļoti labas digitālās prasmes;
- labas angļu valodas zināšanas;
- interese un vēlamas zināšanas par valsts aizsardzības jomu;
- prasme izprast un praksē piemērot normatīvos aktus;
- augsta atbildības izjūta.
Amata pienākumu veikšanai ierēdnim nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i., eParaksts eID
Uz nodarbināto, kurš ieņem šo amatu, attiecas likuma “Par ārkārtējo situāciju un izņēmuma stāvokli” 17.panta pirmās daļas 23.punkts.
Konkursa pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- konkursa pretendenta aptaujas lapa;
- parakstīts dzīvesgājuma apraksts (Curriculum Vitae) latviešu valodā;
- motivācijas vēstule;
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot Akadēmiskās informācijas centra izziņu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā).
Minētie dokumenti 20 dienu laikā jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV–1473 vai nosūtot uz Aizsardzības ministrijas elektroniskā pasta adresi vakances@mod.gov.lv
Uzziņas tālr. 67335268, 67335200.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Aizsardzības ministrija informē, ka:
1. Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Aizsardzības ministrija (reģistrācijas Nr. 90000022632), Kr.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473.