Aizsardzības resora pārmaiņu vadības un digitalizācijas nodaļas projektu vadītājs

Pieteikumu iesniegšanas termiņš

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu

Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju departamenta Aizsardzības resora pārmaiņu vadības un digitalizācijas nodaļas projektu vadītājs

Mēs piedāvājam:

  • iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē aizsardzības nozarē;
  • iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā, sniedzot ieguldījumu Latvijas aizsardzības un drošības stiprināšanā;
  • iespēju brīvprātīgi apgūt militāro pamatapmācību, veicinot izpratni par valsts aizsardzības jomu un Nacionālo bruņoto spēku (NBS) uzdevumiem;
  • darbavietu Rīgas centrā;
  • sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu;
  • mēnešalgu no 2042 EUR līdz 2484 EUR (pirms nodokļu nomaksas).

Galvenie amata pienākumi:

  • organizēt un vadīt resursu vadības sistēmas (RVS) “Horizon” lietotāju atbalstu;
  • kontrolēt un iespēju robežās risināt lietotāju pieteikumus par RVS “Horizon” problēmjautājumiem;
  • kontrolēt pieteikumu termiņus un izpildi;
  • piedalīties nodaļas projektu realizācijā;
  • analizēt AM resora biznesa procesus un dokumentēt tos.

Pretendentam izvirzītās prasības:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;
  • atbilstība likuma „Par valsts noslēpumu” 9.panta prasībām;
  • akadēmiskā vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas vēlams papildināta ar mācībām projektu vadības jomā;
  • vēlama pieredze projektu vadīšanā un ieviešanā, projekta dokumentācijas sagatavošanā;
  • prasme apkopot un analizēt datus, sniegt priekšlikumus programmatūras pilnveidošanai;
  • vēlama pieredze ar grāmatvedības vai personāla uzskaites programmām;
  • angļu valodas zināšanas;
  • interese un zināšanas par valsts aizsardzības jomu, NBS uzdevumiem;
  • labas komunikācijas un prezentācijas prasmes;
  • spēja strādāt komandā;
  • augsta atbildības sajūta, precizitāte.

Amata pienākumu veikšanai ierēdnim nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i. eParaksts eID

Konkursa pretendenta iesniedzamie dokumenti:

  • konkursa pretendenta aptaujas lapa;
  • parakstīts dzīvesgājuma apraksts (Curriculum Vitae) latviešu valodā;
  • pieteikuma vēstule;
  • augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot Akadēmiskās informācijas centra izziņu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā).

Minētie dokumenti 14 dienu laikā jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV–1473 vai nosūtot uz Aizsardzības ministrijas elektroniskā pasta adresi vakances@mod.gov.lv

Uzziņas tālr. 67335268, 67335200.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Aizsardzības ministrija informē, ka:

1. Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Aizsardzības ministrija (reģistrācijas Nr. 90000022632), Kr.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473.