Iesaucamo atlases nodaļas vecākais referents

Pieteikumu iesniegšanas termiņš

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu

Valsts aizsardzības dienesta departamenta

 Iesaucamo atlases nodaļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

  • iespēju veikt atbildīgu un interesantu jurista darbu valsts pārvaldē aizsardzības nozarē;
  • iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas;
  • iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā;
  • darbavietu Rīgas centrā;
  • iespēju brīvprātīgi apgūt militāro pamatapmācību, veicinot  izpratni par valsts aizsardzības jomu un Nacionālo bruņoto spēku (NBS) uzdevumiem;
  • sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu uzsākot pildīt amata pienākumus;
  • papildatvaļinājumu pēc nostrādātā pirmā darba gada;
  • mēnešalgu no 1677 EUR līdz 1972 EUR (pirms nodokļu nomaksas), atvaļinājuma pabalstu un citus bonusus.

Galvenie pienākumi:

  • sagatavot priekšlikumus un piedalīties normatīvo aktu projektu izstrādē;
  • piedalīties iesaucamo atlases procesā, veicot informācijas analīzi un ievaidi informācijas sistēmās;
  • sadarbībā ar ārstniecības iestādēm veikt iesaucamo norīkošanu veselības  pārbaudēm;
  • sagatavot administratīvo aktu u.c. dokumentu projektus iesaucamo atlases procesā;
  • sniegt konsultācijas par valsts aizsardzības dienesta atlases procesu, sagatavot atbildes uz iesniegumiem un pieprasījumiem nodaļas kompetences jomās.

Prasības pretendentiem:

  • atbilstība likuma „Par valsts noslēpumu” 9.panta prasībām;
  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā;
  • pieredze dokumentu, normatīvo aktu projektu sagatavošanā;
  • pieredze administratīvo aktu projektu sagatavošanā;
  • pieredze datu apstrādē un atskaišu veidošanā;
  • zināšanas administratīvā procesa tiesībās un prasmes informācijas apkopošanā un analīzē;
  • labas datorprogrammu lietotājprasmes;
  • interese un zināšanas par valsts aizsardzības jomu un NBS uzdevumiem;
  • angļu valodas zināšanas;
  • atbildības izjūta un precizitāte,
  • laba komunikācijas prasme, spēja strādāt komandā.

Amata pienākumu veikšanai ierēdnim nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i., eParaksts eID

Uz nodarbināto, kurš ieņem šo amatu, attiecas likuma “Par ārkārtējo situāciju un izņēmuma stāvokli” 17. panta pirmās daļas 23. punkts.

Konkursa pretendenta iesniedzamie dokumenti:

  • konkursa pretendenta aptaujas lapa;
  • parakstīts dzīvesgājuma apraksts (Curriculum Vitae) latviešu valodā;
  •  pieteikuma vēstule;
  • augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot Akadēmiskās informācijas centra izziņu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā).

Minētie dokumenti 14 dienu laikā jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV–1473 vai nosūtot uz Aizsardzības ministrijas elektroniskā pasta adresi vakances@mod.gov.lv

Uzziņas tālr. 67335268, 67335200.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Aizsardzības ministrija informē, ka:

1. Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Aizsardzības ministrija (reģistrācijas Nr. 90000022632), Kr.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473.