Projektu vadītājs

Pieteikumu iesniegšanas termiņš

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu

Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) departamenta

Aizsardzības resora pārmaiņu vadības un digitalizācijas nodaļas projektu vadītājs

Mēs piedāvājam:

  • iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē aizsardzības nozarē;
  • iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā, sniedzot ieguldījumu Latvijas aizsardzības un drošības stiprināšanā;
  • iespēju brīvprātīgi apgūt militāro pamatapmācību, veicinot izpratni par valsts aizsardzības jomu un Nacionālo bruņoto spēku (NBS) uzdevumiem;
  • darbavietu Rīgas centrā;
  • sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu;
  • mēnešalgu no 2476 EUR līdz 2524 EUR (pirms nodokļu nomaksas).

Galvenie amata pienākumi:

  • vadīt aizsardzības nozares projektu ieviešanu, t.sk. funkcionālo un tehnisko prasību analīzi;
  • koordinēt ieviešamo risinājumu pārvaldības un tehnisko procesu izpildi;
  • piedalīties projektu organizatoriskajā, sistēmas prasību un nepieciešamo funkciju plānošanā;
  • piedalīties projektu realizācijai nepieciešamā risinājumu izstrādes un uzturēšanas daudzgadu budžeta plānošanā;
  • veikt projektu procesu pārraudzību, progresa kontroli, termiņu kontroli, kvalitātes kontroli, nepieciešamās izmaiņas un regulāru pārskatu sagatavošanu par projektu izpildes gaitu un sasniegtajiem rezultātiem;
  • veikt projektu rezultātu novērtēšanu un pieredzes apkopošanu citu realizējamo projektu kvalitatīvai plānošanai;
  • sniegt atbalstu lietotājiem par projekta tvēruma jautājumiem un problēmjautājumiem.

Pretendentam izvirzītās prasības:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;
  • atbilstība likuma „Par valsts noslēpumu” 9.panta prasībām;
  • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas vēlams papildināta ar mācībām projektu vadības jomā (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā);
  • pieredze projektu vadīšanā, administrēšanā un ieviešanā, projekta dokumentācijas sagatavošanā;
  • darba pieredze un zināšanas IKT jomā;
  • spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus, pieredze procesu aprakstu izstrādē;  
  • laba komunikācijas un prezentācijas prasme, spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli;
  • vēlama pieredze ar resursu vadības sistēmu “Horizon”;
  • spēja strādāt komandā;
  • augsta atbildības izjūta, precizitāte;
  • angļu valodas zināšanas (tiks veikta zināšanu pārbaude testa veidā);
  • interese un zināšanas par aizsardzības nozari.

Konkursa pretendenta aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 14 dienu laikā jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV–1473 vai nosūtot uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv

Uzziņas tālr. 67335268, 67335200.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Aizsardzības ministrija informē, ka:

1. Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Aizsardzības ministrija (reģistrācijas Nr. 90000022632), Kr.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473.