Uzskaites un pārskatu nodaļas vecākais referents

Pieteikumu iesniegšanas termiņš

 

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz darbinieka amatu

Grāmatvedības uzskaites pakalpojuma departamenta

 Uzskaites un pārskatu nodaļas vecākais referents

 

Mēs piedāvājam:

  • iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē aizsardzības nozarē;
  • iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas;
  • apmeklēt apmaksātus kursus jomā, kas saistīti ar amata pienākumu izpildi;
  • iespēju brīvprātīgi apgūt militāro pamatapmācību, veicinot izpratni par valsts aizsardzības jomu un Nacionālo bruņoto spēku (NBS) uzdevumiem;
  • darbavietu Rīgas centrā;
  • sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu uzsākot pildīt amata pienākumus;
  • papildatvaļinājumu pēc nostrādātā pirmā darba gada;
  • mēnešalgu no 1677 EUR līdz 1972 EUR (pirms nodokļu nomaksas), atvaļinājuma pabalstu un citus bonusus.

Galvenie amata pienākumi:

Ilgtermiņa ieguldījumu un krājumu uzskaite, piedalīties ceturkšņa un gada Finanšu pārskatu sagatavošanā, kas ietver:

  • veikt padotības iestāžu ilgtermiņa ieguldījumu un krājumu uzskaiti un kontroli atbilstoši normatīvajiem aktiem;
  • sagatavot maksājumu uzdevumus par ilgtermiņa ieguldījumu un krājumu iegādi;
  • kontrolēt ilgtermiņa ieguldījumu un krājumu analītiskās uzskaites kontu debeta un kredīta apgrozījumus un atlikumus pa visām uzskaites dimensijām un katru mēnesi savstarpēji saskaņot ar virsgrāmatas summām;
  •  kontrolēt avansa maksājumu apriti par ilgtermiņa ieguldījumu un krājumu iegādi;
  • organizēt Iestāžu materiālo vērtību inventarizāciju, sagatavot inventarizācijas dokumentus un kontrolēt ieteikumu izpildi;
  • sagatavot Valsts kases ePārskatu sistēmā padotības iestādes ceturkšņu un gada Finanšu pārskatus.

Pretendentam izvirzītās prasības:

  • darbības jomai atbilstoša augstākā izglītība, kas papildināta ar atbilstošām mācībām;
  • prasme pielietot darbā budžeta iestāžu grāmatvedības reglamentējošos normatīvos aktus;
  • labas prasmes darbā ar resursu vadības sistēmu “Horizon” un standarta biroja programmatūru (MS Word, MS Excel);
  • vēlamas prasmes darbā ar dokumentu vadības sistēmu Namejs un pašapkalpošanās portālu HoP;
  • spēja strādāt patstāvīgi un komandā;
  • augsta atbildības izjūta, precizitāte, iniciatīva
  • atbilstība likuma „Par valsts noslēpumu” 9.panta prasībām;
  • interese un zināšanas par aizsardzības nozari.

Amata pienākumu veikšanai ierēdnim nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i. eParaksts eID

Konkursa pretendenta iesniedzamie dokumenti:

  • konkursa pretendenta aptaujas lapa;
  • parakstīts dzīvesgājuma apraksts (Curriculum Vitae) latviešu valodā;
  • pieteikuma vēstule;
  • augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot Akadēmiskās informācijas centra izziņu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā).

Minētie dokumenti 10 dienu lakā jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV–1473 vai nosūtot uz Aizsardzības ministrijas elektroniskā pasta adresi vakances@mod.gov.lv

Uzziņas tālr. 67335200.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Aizsardzības ministrija informē, ka:

1. Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Aizsardzības ministrija (reģistrācijas Nr. 90000022632), Kr.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473.